top of page
Hovebilde Guzzi.jpg
Moto guzzi logo.png

2024 modeller

Stelvio-Giallo-Savana.jpg

Stelvio

Stelvio-Nero-Vulcano.jpg

Stelvio

Stelvio Aras

Den nye Stelvio er drevet av den innovative Moto Guzzi V-Twin "Compact Block" Euro5+-motoren, med kardangoverføring til bakhjulet. Ytelsen kompletterer designet perfekt, takket være 1042 cc-motor, som leverer en maksimal effekt på 115 HK ved 8700 o/min og et maksimalt dreiemoment på 77,4 lb-ft ved 6750 o/min. Moto Guzzi Stelvios 21 liters drivstofftank og rekkevidde på 250 mil gir en sykkel som du kan stole på for å ta deg dit du vil, uten kompromisser!

Det 19-tommers store forhjulet med slangeløst dekk og Brembo-bremsesystemet gir mer dynamisk kjørekontroll, maksimal komfort og bedre grep. Stelvio er designet for å garantere enkel håndtering og presisjon. Kjernen er stålrørsrammen som muliggjør den optimale kombinasjonen mellom smidighet og stabilitet. Kjøringen er intuitiv og komfortabel takket være salen og det justerbare aluminiumsstyret som i kombinasjon gir en støttende kjørestilling, perfekt for langturer.

Dempingen er svært bra med en justerbar 46 mm opp ned gaffel i front og monodemper bak med 170 mm vandringslengde. Stelvio er en av årets hotteste nyheter!

V100 Mandello S.png

V100 Mandello S

V100 Mandello 

V100 Mandello Aviazione Navale

V100 Mandello 

Moto Guzzi sin nye V100 Mandello får mye oppmerksomhet. Den nye væskekjølte motoren vil trolig fylle hullet etter Griso-modellen, men har selvfølgelig enda mer å by på. Maskineringen av ramme, motor og svingarm er utsøkt og en viktig del av det nydelige designet – som rett og slett er italiensk. V100 defineres som en sportstourer, og er nok ifølge de metriske målene for ramme, akselavstand, dempervandring, høyde og bredde akkurat der den skal være. Av utstyr kan vi nevne Ride by wire, 4 forskjellige kjøremodus, seksakslet IMU, cruisekontroll og cornering ABS. V100 Mandello er verdens første MC som kommer med aktivt aerodynamikk-system.

V85.png

V85 TT

V85 TT Travel.png
v85 tt strada.png

V85 TT

V85 TT Travel

V85 TT Strada

V85 TT er en vakker blanding av adventure og retro. Den har helt klart blitt en suksess, og modellen har solgt mye bedre enn forventet. Motoren er en tradisjonell V-twin som yter 75 hk og 82 Nm, og er bærende del av rammen som er en ny rørkonstruksjon. V85 TT har en nydelig styregeometri, og med sitt kraftige mellomregister leverer den de aller fineste kjøreegenskaper. Modellen mestrer alle typer kjøring, og byr på tre kjøremoduser, 23 liter bensintank og doble LED-lys med et overbevisende klassisk utseende. Svingarmen er asymmetrisk med sidemontert demper og kardanghus. V85 TT Travel har blant annet sidevesker, en høy vindskjerm og varmehåndtak. Flere av MC-avisas testførere har kjørt V85 TT, og alle ble svært begeistret.

V9 Bobber.png
V9 Bobber Special Edition.png

V9 Roamer - V9 Bobber

V9 Roamer

V9 Bobber

V9 Bobber S.E

V9  Bobber og V9 Roamer er Moto Guzzis måte å gjøre cruisere på. Med første øyekast ser de svært like ut, men det er faktisk mye som skiller. Roamer er den mest klassiske, men med støpte felger, og eksosanlegg og flere komponeter i krom.  Bobber har feite dekk og helsvart matt lakkering. Skjermene og salen er kortet inn. Bensintanken er på 15 liter, som er noe mindre sammenlignet med V7-serien som har 21 liter. Skulle du trenge vindskjerm, har Moto Guzzi laget en som passer perfekt til denne modellen. Begge V9-modellene har en luft-/oljekjølt 853 cc V-motor montert på langs i rammen. På elektronikksiden finner du tokanals ABS, sjaltbar antispinn, startsperre og USB-port.

V7 Special.png
V7 stone special edition.png
V7 Stone.png

V7 Stone - V7 Special

V7 Stone

V7 Special

V7 Stone S.E.

Når det kommer til retro gjør Guzzi alt riktig. Moto Guzzi har gjennom de senere år utviklet en rekke modeller i sin V7 serie. Modeller har kommet og gått, men felles for alle modellene er at de har det lange, lave designet som var typisk for Guzzis sykler på 70-tallet, så designspråket er definitivt retro. Denne tøffe klassikeren blir produsert i flere utgaver. V7 har spilefelger og deler og deksler i krom. V7 Stone har støpte felger og har fått et helsvart ytre. Ny for 2023 var V7 Special Edition. Den har et nytt oppsvingt eksosanlegg, røde støtdempere bak og ny sal blant annet. Svarte støpte felger kler denne modellen godt. Ny for 2024 er V7 Stone Corsa med et tydelig racepreg, En smart frontlyktkåpe skiller den fra de andre. Alle V7 kommer med den tverrstilte V-twin motoren på 853 cc som gir bunndrag og respons så snart man vrir rundt rulla.

V7 Stone Corsa (Coming 2024).jpg

V7 Stone Corsa

v7 stone ten.png

V7 Stone Ten

bottom of page